Kouvolan Diabetesyhdistys ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa. Jäsenmäärämme on noin 660. Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ryhyn sekä Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistys ryhyn. Jäsenmaksu on 15 . Siihen sisältyy ensimmäisenä vuotena liiton julkaisema Diabeteslehti. Jatkossa lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan 14 . Lehden normaali tilaushinta on 40 . Jäseneksi voi liittyä Liity jäseneksi -linkin kautta. .Keskiviikko 4.4.2018. Torstai 5.4.2018. Vertaistukitoi.

OVERVIEW

The site kouvolandiabetesyhdistys.fi currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have parsed ten pages within the website kouvolandiabetesyhdistys.fi and found zero websites referencing kouvolandiabetesyhdistys.fi. We have observed one public communication sites linked to kouvolandiabetesyhdistys.fi.

KOUVOLANDIABETESYHDISTYS.FI TRAFFIC

The site kouvolandiabetesyhdistys.fi has seen diverging quantities of traffic in the past the year.
Traffic for kouvolandiabetesyhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for kouvolandiabetesyhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for kouvolandiabetesyhdistys.fi

LINKS TO KOUVOLANDIABETESYHDISTYS.FI

WHAT DOES KOUVOLANDIABETESYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kouvolandiabetesyhdistys.fi Mobile Screenshot of kouvolandiabetesyhdistys.fi Tablet Screenshot of kouvolandiabetesyhdistys.fi

KOUVOLANDIABETESYHDISTYS.FI SERVER

We identified that the main page on kouvolandiabetesyhdistys.fi took one thousand two hundred and ninety-four milliseconds to download. We discovered a SSL certificate, so our web crawlers consider kouvolandiabetesyhdistys.fi secure.
34.248.132.84

We detected that this domain is implementing the nginx/1.10.3 operating system.

Kouvolan Diabetesyhdistys ry

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site kouvolandiabetesyhdistys.fi had the following on the homepage, "Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Kouvolassa." I noticed that the webpage said " Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ryhyn sekä Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistys ryhyn." They also stated " Siihen sisältyy ensimmäisenä vuotena liiton julkaisema Diabeteslehti. Jatkossa lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan 14 . Lehden normaali tilaushinta on 40 . Jäseneksi voi liittyä Liity jäseneksi -linkin kautta."

SEE MORE WEB SITES

Tervetuloa Kouvolan Erotuomarikerhon kotisivuille! - Kouvolan Erotuomarikerho

Tervetuloa Kouvolan Erotuomarikerhon kotisivuille! Kouvolan Sanomat Harrastefutis 2017 ilmoittautuminen avattu.

Kouvolan Hammastiimi - Etusivu

Terve suu ja hoidetut hampaat ovat olennainen osa yleisterveyttä. Vaivaton syöminen, helppo puhuminen ja valloittava hymy onnistuvat parhaiten terveillä hampailla. Hammas- ja suusairaudet etenevät usein hitaasti ja huomaamatta. Sen vuoksi säännöllinen suun tutkiminen ja hoito auttaa ennalta välttämään hankalat vaivat. Lisäksi varhainen puuttuminen ongelmiin on aina järkevin ja taloudellisin vaihtoehto. Vastaanoton hintatietoja voi tarkastella tästä.

Kouvolan Han Moo Do ETUSIVU

on Suomen Oriental Moo Do -liiton jäsen. Seura perustettiin vuonna 1999, kun opettaja Young Suk toi lajin Kymenlaaksoon. Kouvolan Han Moo Don pääohjaajana toimii Joonas Sällinen 1 Dan. Harjoituksia vetävät myös muut ylemmät vyöt, jotka toimivat aktiivisesti seuran luottamustehtävissä. 1 klo 12 starttaa Kunto Han Moo Do. Kurssilla keskitytään jokaisen henkilökohtaisen tason nousuun,. Kunto han moo dota voit yhden kerran kokeilla maksutta.

Kouvolan Korttelikodit - Etusivu

Kouvolassa toimii tällä hetkellä kolme asukastupaa. Kouvolan seudulla korttelikotitoimintaan kuuluvat myös AutoTeam. Korttelikotien ovet ovat avoinna kaikille. Ja toimintaa kehitetään paikallisten asukkaiden toiveiden mukaisesti. Korttelikodin tärkeä tehtävä on tarjota asiakkailleen yhteinen paikka, olohuone. Kouvolan korttelikodit toimivat välityömarkkinoina Kouvolan alueella.

Lasiliike Kouvola - Kouvolan Laatulasi Oy

KOUVOLAN LAATULASI OY, KAUPINKATU 24, 45130 KOUVOLA. Kun haet osaavaa ja monitaitoista lasitusliikettä. Lasitusratkaisut, niin kotiin kuin julkisiin tiloihin. Kouvolan Laatulasi Oy on 1990 perustettu osaava ja monitaitoinen lasitusliike. Monipuolisesta valikoimastamme löydät tuotteet erilaisiin käyttötarkoituksiin, niin kotiin kuin julkisiin tiloihinkin. Tutustu valikoimaamme sivuillamme tai tule käymään paikan päälle, annamme mielellämme lisätietoja.